Amerika 2015 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van ARD Wel-de Jong - WaarBenJij.nu Amerika 2015 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van ARD Wel-de Jong - WaarBenJij.nu

Amerika 2015

Blijf op de hoogte en volg ARD

05 Juli 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Na het huwelijk van onze dochter vliegen wij donderdag 9 juli 2015 toch maar naar de USA. Eigenlijk hadden wij Griekenland geboekt maar door de crisis aldaar hebben wij onze plannen gewijzigd. Wij maken een tour van 17 dagen en beginnen in Las Vegas Nevada. Via Utah, Colorado, misschien New Mexico en Arizona gaan we weer richting Nevada. Het wordt weer een reis met name gericht op natuur en cultuur. De grote steden worden zoveel mogelijk vermeden.

• 05 Juli 2015 - 09:04

Nel:

Heel veel plezier

• 05 Juli 2015 - 09:16

Ed:

Jullie hebben groot gelijk. Is niet moeilijk kiezen tussen de US of A en Griekenland. Have fun!

ARD

Met zijn 3en zoeken wij het avontuur op. Van Sin City tot de vlakten van New Mexico, de rotswoningen bij Mesa Verde en de parken en woestijnen in Arizona, Utah, Nevada en Colorado.

Actief sinds 07 Juli 2013