Dag 22 Denver - IJsland - Amsterdam - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van ARD Wel-de Jong - WaarBenJij.nu Dag 22 Denver - IJsland - Amsterdam - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van ARD Wel-de Jong - WaarBenJij.nu

Dag 22 Denver - IJsland - Amsterdam

Door: r en d

Blijf op de hoogte en volg ARD

28 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Denver

Wij sliepen in hetzelfde hotel van onze 1e dag na aankomst in Denver. Een prima hotel met alle comfort. Goede kamer, goed ontbijt en een goede ligging vlakbij de interstate richting vliegveld.
We blijven tot 12.00 uur in Denver. Om 14.00 uur (22:00 uur NL) checken we in en vliegen, met een korte tussenstop van 2 uur op IJsland, naar Amsterdam.
We vonden het leuk om onze reis met jullie te delen. Ook de vele leuke reacties via facebook, en van hen zonder facebook (www.waarbenjij.nu) en smsjes hebben ons blij gemaakt.
Wij vulden onze dagen met globetrotten. In de avonduren schreven we onze belevenissen op. Er zijn zoveel impressies en indrukken opgedaan dat je ze wel moet opschrijven want anders raak je het kwijt. (Nee heeft niets met ouderdom te maken)
We eindigen met een tekst van Albert Einstein die wij op een steen zagen staan in het John Denver Memorium in Aspen.

Look Deep, deep into nature:
"And dan you will understand everything better".

Goed dat we het hadden opgeschreven toch?

Tot Snel!
Veel liefs van ons, Ron en Dit

• 29 Augustus 2014 - 01:00

Pieter M:

Top reis geweest!!! Steeds even gelezen!!!
    Erg gaaf!!! Tot binnenkort !!!!

• 29 Augustus 2014 - 20:39

Rob:

Alle dagen genoten van jullie belevenissen, top gedaan, het leek wel alsof we erbij waren. Goed gedaan!